Повернення та обмін

Хочемо нагадати вам про наші умови повернення товару. У випадках, якщо ви не задоволені своєю покупкою, ми готові піти на зустріч та допомогти знайти рішення.

Якщо товар не влаштовує вас за розміром або кольором, Ви можете повернути його або зробити обмін на товар іншого розміру, кольору, або на товар вищої цінової категорії, з доплатою різниці в ціні протягом 14 днів.

Будь ласка, майте на увазі, що ми не приймаємо повернення товарів якщо:

  • товари були пошкоджені;
  • товари були попрасовані, навіть якщо ними не користувалися;
  • пройшло більше ніж 14 днів з моменту отримання товару.

Відповідно до нашої політики, товар має бути новим і неушкодженим. Крім того, комплектація та упакування мають бути збережені. Якщо ці умови не дотримуються, ми не зможемо прийняти повернення товару.

Якщо ви все ж хочете повернути товар, який відповідає нашим умовам, ми будемо раді допомогти вам із цим. Однак, якщо повернення товару здійснюється через поштові служби, вартість доставки буде покрита замовником.

Шановні клієнти!

Ми дуже вдячні, що ви обрали саме інтернет-магазин Goodnight store! Ми цінуємо кожного нашого покупця та постійно працюємо над поліпшенням нашого сервісу та асортименту. Наша команда з великим ентузіазмом підходить до продажу якісного одягу і завжди готова допомогти Вам з вибором. Тому, щоб уникнути незручностей, ми б хотіли нагадати деякі моменти, які слід враховувати при виборі товару:

При отриманні замовленого товару кур’єром або службою доставки, ви маєте можливість ретельно перевірити товар і його упакування на відповідність замовленню в присутності кур’єра або співробітника пошти.

Ми дотримуємось Рекомендацій щодо продажу товарів за зразками, а саме пункту 5, та забезпечуємо нашим клієнтам всю необхідну інформацію щодо асортименту товарів, їх цін, якості та гарантійних умов. Ми також готові надати відповідні документи, які підтверджують якість товарів та їхню вартість, якщо це потрібно. Наша компанія гарантує дотримання всіх стандартів, щоб забезпечити нашим клієнтам високу якість обслуговування та товарів.

Якщо товар, який ви замовили, було доставлено без недоліків, але він не підійшов за розміром або кольором, наш магазин надає можливість зробити обмін або повернути товар попри те, що законом це не передбачувано.
Обмін відбувається за окрему плату – 50 грн, кур’єру або співробітникам пошти. Також хочемо уточнити, що якщо ви скористалися безкоштовною доставкою, 50 грн також буде стягуватися за обмін (ГКУ §2 глава 54, ст. 702 п. 3).
Ми сподіваємося на ваше розуміння і готові допомогти вам у будь-якому питанні.

Якщо ви замовляєте доставку матраца кур’єрською службою і відмовляєтесь від товару, ви зобов’язані будете сплатити кур’єру 200 грн, за послуги транспортування. Якщо була замовлена доставка матраца в квартиру, то за кожен поверх стягуватиметься додаткова плата в розмірі 30 грн.


Згідно Закону України “Про захист прав споживачів” (No 1023-ХII від 01.01.2016 р.), якщо замовник бажає здійснити повернення товару, він самостійно сплачує пересилку до продавця. Продавець повинен повернути повну вартість товару, не включаючи витрати за доставку. Гроші повинні бути повернуті протягом 10 днів з моменту, коли клієнт зробив запит на повернення.

За новим Цивільним Кодексом України, тепер можна продавати товари у роздрібній торгівлі за зразками. Це означає, що продавці можуть показати покупцям зразок товару та укласти договір купівлі-продажу після того, як покупець ознайомився з ним. Такі нові форми продажу відповідають правилам, які описані в Цивільному Кодексі.

Всі зображення товарів, які розміщені на нашому магазині, були зроблені в умовах студійного освітлення, тому колір товару може суттєво відрізнятися при іншому виді освітлення.

У разі, якщо отриманий вами товар не співпадає з вашим замовленням, ви маєте право на його повернення або обмін без додаткових витрат, за умови належного збереження товару та його упакування.

Також, щодо повернення та обміну товарів належної якості:

Згідно з правилами, встановленими в ГОСТ 31307:2005 PS1554-99 зі змінами від 01.01.2007, комплект постільної білизни, що складається з підковдри, простирадла, наволочок, ковдри, подушок та наматрацників, є швейним виробом і не може бути повернутий або обміняний згідно з Законом “Про захист прав споживачів”.

У списку товарів, які не можна повернути або обміняти, згідно з Доповненням No3 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 р. No1173-2005-п, знаходяться харчові продукти, ліки та предмети для гігієни, а також різноманітні предмети як одяг (швейні та трикотажні вироби, корсетні товари), косметичні засоби, іграшки, зубні щітки та інші речі. Важливо пам’ятати, що деякі предмети, які відносяться до категорії “постільні приналежності”, такі як подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи та ковдри, також не можна повернути, бо вони вважаються швейними або трикотажними виробами.

Назад
Telegram
Viber
Instagram
Messenger